Personvernerklæring

• Eier av denne siden er Den norske Studentersangforening, Professor Dahls gate 8, 0355 Oslo. Epost: styret@studentersangforeningen.no. Vårt org. nr. er: NO 977255848

• Vi samler personopplysninger i forbindelse med påmelding til prøvesang, forespørsel om utleie eller booking av sangere til oppdrag. Da lagrer vi personopplysninger som navn, epost og telefonnummer. Dette er opplysninger vi kun bruker for å håndtere din henvendelse. Du har rett til innsyn, retting og sletting av data vi har lagret om deg. Vi etterstreber oss å ikke ta vare på dine personopplysninger lenger enn det som er nødvendig for å besvare/behandle din henvendelse.

Utlevering av personopplysninger vil ikke skje, med mindre det finnes lovbestemt opplysningsplikt ovenfor offentlige myndigheter.

• All e-post som blir sendt til adresser som slutter på @studentersangforeningen.no vil bli lagret.

• Etter personopplysningsloven § 18 har du krav på innsyn i de personopplysninger som er registrert om deg. Innsyn kan du få ved å henvende deg til styret@studentersangforeningen.no Dersom registrerte opplysninger om deg er uriktige, ufullstendige eller du ønsker å slette dine opplysninger kan du kreve dette i henhold til personopplysningsloven § 27. Bilder av deg regnes også som personopplysninger.

• Formannen i Den norske Studentersangforening er ansvarlig for behandling av personopplysninger på denne nettsiden. Han er ansvarlig for at avvik fra gjeldende lovverk blir meldt inn og rettet.