Julekonsert med Studentersangforeningen

Synes du førjulstiden kan være masete og slitsom? Få julestemning i ekspressfart på årets flotteste julekonsert!

Den norske Studentersangforening  inviterer til sin meget tradisjonsrike og stemningsfulle julekonsert i Uranienborg kirke tirsdag 11. desember.

DnS’ julerepertoar har over årene blitt stappfullt av både de virkelig storslåtte juleklassikere og enkelte litt mindre vanlige julesanger – vi liker derfor å påstå at julekonserten vår er den mest komplette, rent musikalsk, av alle julekonsertene i Oslo. Gjør derfor som tusenvis av andre: Kick-start julen med Studentersangforeningen!

Dirigent er den prisvinnende Marit Tøndel Bodsberg. Med på orgel er den særdeles meritterte Inger-Lise Ulsrud.

NB! Erfarne publikummere fra disse julekonsertene vet at det pleier å bli stappfullt, så her gjelder det å kjøpe billett på forhånd og å møte opp tidlig, ettersom kirken ikke har nummererte plasser! Dørene åpner klokken 19:30.

FACEBOOK | BILLETTER